Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Onze algemene zijn simpel en niet nodeloos ingewikkeld. We hebben geen boobytraps, of andere misleidende artikelen verwerkt in veel te ingewikkelde bewoordingen. Wil je ze toch laten checken door een dure advocaat, bekijk dan hier de algemene voorwaarden voor iedereen die langer dan mij op school zat.

1. Definities

We maken onze producten met een passie en plezier. De producten zijn gemaakt om ieder leven mooier en leuker te maken en vanuit dit oogpunt zijn deze algemene voorwaarden dan ook opgesteld.

2. Wie zijn we en hoe kun je ons bereiken
Wij zijn Peter-Paul en Bart van Vaasjewijn.

Je kunt ons bellen op 06 2551 4010
Mailen via:
info@vaasjewijn.nl
Of schrijven:
De Brentjes 69, 5984 NW Koningslust
Ons KVK nr. is 82657130
Ons BTW-identificatienummer: NL862555048B01

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassingen wanneer je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We brengen deze voorwaarden onder de aandacht wanneer je een online aankoop bij ons doet of offerte opvraagt.

In de voorwaarden staat wat we voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Althans het saaie en juridische deel. Dat we je gave producten leveren wordt op de rest van de site hopelijk duidelijk.

4. Het aanbod

Op onze site zie je wat er bij ons te koop is en wat we voor je kunnen maken. Hier vind je ook de prijzen en kun je zien hoe en of je iets kunt ruilen. Net zoals ‘veel?’ taalfouten kan er ook wel eens een bedrag fout staan. Je mag ons hier dan aan houden tenzij je duidelijk kunt zien dat het een typefout is geweest en je dit vantevoren kon weten.

5. De overeenkomst

  1. HTTPS enzo. We werken in een veilige omgeving met juiste certificaten voor een website.
  2. Na bestelling houden we je op de hoogte van de order. Zo krijg je mails van je factuur en track and trace info.
  3. Per mail ontvang je een factuur. Deze is ook terug te vinden in je account, als je dit hebt aangemaakt. Niets gevonden, kwijt of wil je ons gewoon graag mailen? Vergeet niet om ook even je spam map te controleren. Per mail kunnen we je deze altijd alsnog toesturen.

6. Herroepingsrecht

Voor alle gepersonaliseerde vaasjes en onze wijnen geldt dat het herroepingsrecht niet van toepassing is, op grond van artikel 10.7 en 10.8 van de AVT. Dit betekent dat er in dat geval geen beroep gedaan kan worden op de bedenktermijn van veertien (14) dagen.

7. Retour

Het is niet mogelijk om de vaasjewijn pakketten retour te sturen. Wij moeten de kwaliteit van onze wijnen kunnen waarborgen en dit is niet meer mogelijk zodra de pakketten bezorgd worden bij de klant. Heb je een klacht over het ontvangen product of is het pakketje beschadigd? Laat dit dan weten en dan lossen we dit op zoals het hoort!

11. De prijs

  1. Je mag van ons verwachten dat je altijd duidelijk weet wat je koopt. In het bestelproces zie je duidelijk wat producten kosten. Anders dan verzendkosten zitten er geen addertjes onder het gras.
  2. Alle prijzen zijn inclusief btw.
  3. Normale verzending is gratis bij orders boven de 100 euro. Hieronder worden de kosten van verzending berekend.

12. Beloftes en garantie

  1. What you see is what you get! We maken onze producten zelf. Kwaliteit staat hierbij hoog in het vaandel. Dit mag je van ons verwachten en je mag ons hierop aanspreken wanneer dit anders is.
  2. Je hoort een goed product van ons te krijgen. Mocht dit niet het geval zijn wordt dit zo snel mogelijk opgelost.

13. Bezorging en uitvoering

  1. Wanneer je een maatwerk product voor 13:00 uur besteld wordt het product 1 werkdag verstuurd. Mocht dit om de een of andere reden niet lukken zullen we dit zo snel mogelijk met je oppakken.
  2. De voorraad van onze webshop moet kloppen met onze fysieke voorraad. Mocht dit niet het geval blijken nemen we hierover zo snel mogelijk contact met je op. Je hebt dan recht op teruggave van je geld of een vervangend alternatief…..en een klein goedmakertje van ons!
  3. Komt je pakket niet aan? Onze schuld! (Of PostNL) Maar wij lossen dit voor je op!

14. Betaling

  1. Betaling kan vooraf of achteraf. 
  2. Wanneer je kiest voor achteraf betalen dien je binnen 14 dagen na ontvangst te betalen. Deze betaling loop via Klarna. Bij Klarna zijn ze heel serieus. Daarom is onderstaande tekst dit ook.

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

  1. We ga er vanuit dat je bestellingen op factuur binnen 14 dagen betaald. Lukt dit niet krijg je van ons 2 herinneringen. Hierna sturen we deze factuur naar onze incassopartner.

15. Klachten

  1. Niet te hopen natuurlijk! Maar bij een klacht zullen we uiteraard ons best doen dit zo goed mogelijk op te lossen.
  2. Laat het ons zo snel mogelijk weten als er een klacht is. Niet per dreigbrief of postduif, maar bel of mail.
  3. Je mag binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten, meestal sneller. We doen ons best de klacht zo zorgvuldig mogelijk te behandelen.

16. Productfotografie

Soms maken we foto’s van geproduceerde producten en zetten we deze online in op onze website en social media kanalen. Dit helpt toekomstige klanten een beter beeld te krijgen van de mogelijkheden en uitvoeringen. We zullen geen foto’s gebruiken van producten waarop te persoonlijke, herkenbare kenmerken te zien zijn. Mocht je bezwaren hebben als we een foto van jouw ontwerp/product online gebruiken, laat het ons weten en dan halen we deze offline.

17. En dan dit

Knap dat je tot hier gekomen bent! Hebben we ze toch niet voor niets herschreven! Ik hoop dat we je blij kunnen maken met onze producten en zouden je graag als klant verder willen helpen! Wanneer we iets aanpassen aan onze voorwaarden zal je dit hier terug vinden.