Voor 13:00 besteld, dezelfde dag nog verzonden!
Veelgestelde vragen
Verzend- en leveringsbeleid
Tenzij anders gecommuniceerd worden bestellingen besteld voor 13:00, dezelfde dag nog verzonden. Als de bezorgdienst een beetje meewerkt, zou het Vaasjewijn de volgende dag al bezorgd moeten worden. Soms kan dit helaas een dagje langer duren.
Bij zakelijke bestellingen in hoge oplage, zullen we uiteraard ook altijd de gewenste bezorgtermijn afstemmen.
We doen ons best de Vaasjewijn producten goed te beschermen. Helaas komt het wel eens voor dat een pakketje tijdens de verzending beschadigd. Wanneer het Vaasjewijn pakketje beschadigd aankomt en de inhoud ook beschadigd is, vragen we je binnen 5 werkdagen contact op te nemen. Je krijgt van ons dan een formulier wat je dient in te vullen zodat we een melding kunnen maken bij PostNL. Naast dit formulier vragen we je een foto van de verpakking en het beschadigde product te maken. We zullen uiteraard zo snel mogelijk een nieuw exemplaar versturen of een andere passende oplossing aanbieden!
Is een product beschadigd bij bezorging of voldoet het niet aan de verwachten? Laat het ons dan weten en dan zullen we een passende oplossing verzinnen! Helaas kunnen we verstuurde pakketjes niet retour nemen vanwege de kwaliteitswaarborging van onze wijnen.
Standaard ontvang je na het plaatsen van je order een bevestiging. Het kan dat deze mail in de spam of reclame map van je mail terecht is gekomen. Blijft hij onvindbaar? Neem dan even contact op en dan kijken we met je mee!
Vaasjewijn pakketjes worden verstuurd als brievenbuspakketje. De ontvanger hoeft er dus niet voor thuis te blijven. De kosten hiervoor zijn 3,99.
Verzending naar België gaat altijd via een pakket. De kosten voor verzending naar België zijn €7,60,-. Als er zakelijk besteld wordt en een gelding BTW-nummer wordt ingevoerd, zal de BTW automatisch verlegd worden.
Zakelijk
Voor grotere zakelijke bestellingen, voor bijvoorbeeld personeel of zakelijke relaties, is het mogelijk om een staffelkorting te ontvangen.
Ja, dat kan! Op de afrekenpagina kun je per los product in het winkelmandje een ander adres toewijzen. Voer eerst alle adressen in en selecteer vervolgens het juist adres bij elke (gepersonaliseerde) Vaasjewijn.
Is het teveel werk om alle adressen los in te voeren Hiervoor hebben we een handig Excel-document opgesteld die je bij ons kunt opvragen. In dit document kunnen alle namen, adressen en personalisaties worden ingevuld.
Ja hoor. Voor grote zakelijke orders is het zeker mogelijk om de bestelling per mail aan te vragen. Geef je aantallen en wensen door, en we zullen een maatwerk prijsopgave sturen. Bij akkoord zullen we een aanbetalingsfactuur toesturen en na levering zal het resterende bedrag gefactureerd worden.
Niet ieder logo zal geschikt zijn om te graveren op de houten staander. Er is maar beperkte hoogte. Stuur het logo per mail naar info@vaasjewijn.nl en dan kijken we met je mee. Wellicht zijn er ook nog andere mogelijkheden om het logo in te zetten.
Zit jouw vraag (en dus antwoord) er nu niet tussen? Neem dan even contact op!